1,0-литров мотор с  3 цилиндъра в Corsa... не звучи като нещо ново, нали? Подобен агрегат имаше още във второто поколение на хитовия градски модел през 1997 г. В петото издание на малкия Opel дебютира турбодвигател със същия обем, който няма (почти) нищо общо с мотора в Corsa B. Всъщност след директно сравнение между двата агрегата вероятно ще решите, че старият агрегат би бил достоен по-скоро за задвижване на косачка, отколкото за автомобил. Но времената се менят, а с тях и моторите. Напълно в духа на новото време Opel следва тенденциите на Downsizing-a и свръхпълненето и лансира модерен мотор, който разгръща съвсем плавно тягата си и осигурява достатъчна мощност още от ниски обороти, без да натоварва пътниците със силен дразнещ звук и вибрации. С иновативния задвижващ агрегат, предлаган във версии с 90 и 115 „коня”, Corsa ще струва минимум 22 905 лева, а базовата модификация – 1,2 със 70 к.с., ще бъде продавана за 18 795 лв. Ново попълнение в гамата с двигатели е 1,4-литровият турбомотор със 100 к.с., доставящ максималния си въртящ момент от 200 Нм още при 1850 об/мин. Opel е освежил интериора на Corsa и го е направил по-изчистен, а за сигурността се грижат голям брой асистиращи системи. Повече за подобренията и първите ни впечатления от последното издание на модела четете скоро на страниците на сп. AUTO BILD България!
 Hyundai i20: малкото градско Coupe
            Hyundai i20: малкото градско Coupe
    
     Половината квота на новото Volvo XC90 за 2015 г...
            Половината квота на новото Volvo XC90 за 2015 г...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Opel Видеa
    Opel Видеa   
    

